Andrés Iniesta

Andrés Iniesta

Han är enligt mig den bästa fotbollsspelaren/människan som finns på hela jordklotet.
Jag som fotbollsspelare ser upp till honom sjukt mycket och det är inte bara när han spelar fotboll, utan han är liksom snäll och så utanför camp nou, eller vad man ska säga.

Han spelar i FC Barcelona som är världens bästa fotbollslag (enligt mig) och det finns även där mer duktiga och shysst spelande spelare.

Skulle bara säga det eftersom han är väldigt viktig och en stor förebild för mig inom fotbollen.

Endel tjejer (och killar) har ju typ idoler som Justin Bieber och One Direction och så. Ja, jag älskar One Direction VÄLDIGT mycket. Men min idol är Iniesta och han är som sagt jätteviktig för mig.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej, fin blogg och fin tjej! :)
Just nu pågår en fototävling på min blogg - finn ett fel. Det skulle vara superkul om du ville delta!
Du behöver bara hitta felet (på den undre bilden),
kommentera det och sen är du med och tävlar om en länkning i ett inlägg på min blogg och därmed chans till fler läsare!

http://elllenz.blogg.se/2012/july/fototavling-finn-ett-fel-avgors-fredag-13-juli.html

Klicka på länken för att komma direkt till inlägget,
lycka till! ;)

2012-07-11 / 09:54:13
Bloggnamn: http://elllenz.blogg.se

KOMMENTERA

Ditt namn
VIP?

Din email

Bloggnamn

Din kommentar

Trackback