Begravning

Hejsan! Första inlägget på ett tag och jag har rensat allt på bloggen samt ändrat design. Eftersom jag ibland är sugen på att blogga och ibland inte så kommer uppdaterings-tätheten variera mycket.
 
Men iallafall. Idag var jag på min farmors mosters begravning, men alla i släkten kallade henne moster och vi var ganska nära. Det tog ungefär 40 minuter i kyrkan och 30/40 minuter att fika och prata lite med släkten, haha.
 
Efter det så åkte jag till bibloteket vid söder tull och hämtade ut min One Direction-bok. Jag har två veckor på mig att läsa den så den kommer nog läsas ett par gånger. Men hade tänkt att köpa den imorgon istället eftersom det är roligare att ha en egen.
 
 
Ett ganska tråkigt första inlägg men det får duga för stunden så kanske det blir ett inlägg imorgon också, hejdååå

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej, fin blogg och fin tjej! :)

Hade vart jättekul om du ville kommentera/följa min
blogg oxå; elllenz.blogg.se
Vi kan ju följa varandras!

Ha det bra, kram! <3

2012-07-17 / 12:39:06
Bloggnamn: http://elllenz.blogg.se
Postat av: Nelly

Tråkigt med begravning. Man får ju träffa släkten men det är ju inte så kul med själva begravningen kan jag tycka. Fin blogg också !

2012-08-08 / 18:28:03
Bloggnamn: http://nempanz.blogg.se

KOMMENTERA

Ditt namn
VIP?

Din email

Bloggnamn

Din kommentar

Trackback