10 fakta om mig

Eftersom jag har lidigt av en väldigt stor bloggtorka under sommaren tänkte jag börja lite smått med 10 fakta. 1. Mina favoritfilmer är "She's the man" och "Knockout. Dels för att Channing Tatum och Robert Hoffman är med i She's the man och för att den handlar om fotboll, i Knockout är Jaren Brandt Bartlett med och den handlar om boxning. Jag gillar sport. Men också att de har en bra handling osv. 2. Cider är godare än vanlig läsk enligt mig 3. Jag har fotfobi. Alltså jag hatar fötter och sover med strumpor, ibland badar jag också med dem. Och ingen får ha fötterna i min säng om de inte har strumpor haha.. 4. Fotboll är livet och jag ska bli proffs. 5. Jag hade magrutor förra året men det kan man inte tro om man ser på mig nu hahahah.. 6. Magrutor är ett måste på en kille för att jag ska gilla han, finns dock undantag. 7. Folk säger att personligheten är viktigast på en kille. Själv tycker jag att han måste vara snygg. 8. Killar som spelar baseball, football, vanlig fotboll eller simmar är mums 9. Mina fotbollar är som bebisar för mig, de ligger alltid i min säng om jag inte använder dem. 10. Jag har inga direkta bästa vänner men om jag måste välja så är mina närmaste Maja och Märtha, men jag har många bra vänner annars :)


Kommentarer
Postat av: Anna och Moa

Heej! Fin och bra blogg! Kolla in på våran, det skulle vara jättesnällt, TAAAACK PÅ FÖRHAND!!!
annaochmoas.blogg.se

2012-11-27 / 17:39:09
Bloggnamn: http://annaochmoas.blogg.se

KOMMENTERA

Ditt namn
VIP?

Din email

Bloggnamn

Din kommentar

Trackback